Pas & Tijn: Living the dream!

Living our dream!

Het is bijna zover... Vanaf 16 november reizen Martijn en ik zes maanden de wereld rond. We beginnen in Thailand (waar het dan hopelijk droger is dan nu) en reizen vanuit daar verder naar Cambodja, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji en Amerika (LA).
Omdat veel mensen aan ons gevraagd hebben om een blog bij te houden met onze reisverhalen hebben we deze site gemaakt. Wanneer je je aan de rechterkant aanmeld krijg je een mailtje wanneer wij iets nieuws posten. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van onze nieuwste avonturen, kun je ons volgen in het waarmaken van onze droom en wie weet... een beetje meedromen.

We hopen genoeg inspiratie op te doen om jullie af en toe van een leuk verhaal te voorzien!
Veel liefs, Pas

eef

Leuk schatje!! hoeven we je wat minder te missen! ben alleen benieuwd of je er aan toe komt dingen te schrijven hehe ;) Maar ik ga jullie volgen!! xoxo

Marcel

Ja ja de dagen gaan tellen!

Goed dat jullie een blog bijhouden, lijkt het net of we ook weer op vakantie zijn. Geniet er maar van. En laat Martijn ook maar es een zoot schrijven, ge hoeft nie alles te doen.

Houdoe!

Kim Houmes

Jaaa, Pas & Tijn, ik ga jullie zeker volgen!! Hartstikke leuk! Veel plezier met de voorbereidingen en genietseee!! xXx Kim.

Rutger, Joëlle en Kaj

Superveel plezier, natuurlijk gaan we jullie volgen via internet, we zijn benieuwd naar de belevenissen!

Joost, Ilona en Kim

Woh, bijna zover...We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen! Jullie gaan 6 maanden genieten....geen verplichtingen, alleen maar doen waar jullie zelf zin in hebben. Wie wil dat nou niet. Enjoy!!

Roel

Vanochtend nog een smsje gestuurd nu alvast via deze weg. Veel plezier ik ga jullie volgen op dit blog!

Allard

Zaterdag nog uitvoerig over gehad, maar nog langs deze weg een fijne tijd aan de andere kant van de wereld... Enjoy...

Elsje

Hallo liefjes goed berichtje vanuit het hoge noorden. Geniet ze!!!!xxx

Maat & Jan

We hebben jullie verhaal gelezen en onze reis van een paar jaar geleden opnieuw beleefd. Echt leuk!!
We hopen dat jullie nog een fijne tijd in die verre landen hebben, enne Martijn, gefeliciteerd met je verjaardag. We volgen jullie verder achter de kachel en de computer, en wij starten onze motoren voor Argentinie en Chili. Veel plezier verder!!!!

Juut van Iersel

Hello world travellers!!
Martijn, Van harte Proficiat met je verjaardag !! Geniet ervan daar aan de andere kant van de wereld!!

Lieve groetjes, Juut & Ton

Jan en Maat.

Hoi Tijn en Pas, Wat een geweldige belevenissen van jullie gelezen.Ook wij zijn net terug uit Argent, Chili en vuurland ook een super mooie reis,heel mooi weer en geweldig natuurschoon en veel dieren in de vrije natuur,oa lopen tussen duizenden pinguins en de zeeleeuwen op 15 mtr afstand van ons vandaan geweldig maar wel een knijper op je neus hoor.

Verder alles oke in Domburg.

Geniet nog van jullie reis met de gr , Jan en Maat.